אתר my-cloud.co.il מופעל ומנוהל על ידי חברת My Cloud (להלן: "האתר", "החברה", "אנחנו").
אנו רואים חשיבות רבה בהנגשת האתר והשירותים שלנו לאנשים עם מוגבלות, ופועלים בהתאם לעקרונות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 ותקנותיו, וכן לפי עקרונות תקן ישראלי 5568 (שהתבסס על WCAG ברמה AA), ככל שניתן במסגרת הפלטפורמה.
עקרונות הנגישות באתר
באתר נעשו ומתבצעות התאמות נגישות, בין היתר בתחומים הבאים:
- מבנה אתר ברור והיררכי, המבוסס על כותרות ותתי-כותרות (H1–H6).
- אפשרות ניווט באמצעות מקלדת בלבד (Tab, Shift+Tab, Enter וכו').
- טקסט חלופי (Alt) לתמונות ולרכיבי מדיה משמעותיים, ככל שהדבר אפשרי.
- יחסי ניגודיות צבעים מתאימים לקריאה נוחה.
- אפשרות הגדלת טקסט ותוכן באמצעות הגדרות הדפדפן (Zoom / שינוי גודל גופן).
- שימוש בטפסים נגישים הכוללים תוויות שדות (Labels) והודעות שגיאה ברורות.
- תאימות לסוגי מסכים שונים (מחשבים, טאבלטים וטלפונים ניידים – אתר רספונסיבי).
טכנולוגיה ופלטפורמה
האתר מבוסס על מערכת WordPress ותבנית Hello Elementor ותוספים נלווים. חלק מההתאמות נעשו באמצעות הגדרות התבנית, תוספי נגישות וכללי קוד מותאמים. ייתכן שהאתר עושה שימוש בשירותי צד שלישי (כגון מערכות טפסים, מערכות סטטיסטיקה או תוספי וורדפרס שונים), אשר אינם בשליטה מלאה שלנו, אולם אנו משתדלים לבחור בשירותים נגישים ככל האפשר.
תוכן שאינו נגיש במלואו
למרות מאמצינו, ייתכן שקיימים חלקים באתר שאינם נגישים במלואם, למשל:
- קבצים חיצוניים (כגון PDF, מסמכים ישנים או מצגות) שלא עברו התאמת נגישות מלאה.
- תוכן שהוטמע מאתרים חיצוניים (סרטוני וידאו, מפות, ווידג'טים וכדומה).
- עמודים/תכנים ישנים שלא עודכנו עדיין לפי הסטנדרט העדכני.
אנו פועלים בהדרגה לשיפור הנגישות, בהתאם למשאבים ולצרכים שעולים מהשטח.
נגישות במשרדי החברה
החברה פועלת בעיקר במרחב הדיגיטלי ואינה מפעילה מוקד קבלת קהל קבוע. במידה ונדרש מפגש פיזי, ניתן לתאם מראש פתרון מותאם ונגיש, ככל שניתן ובתיאום עם נציגי החברה.
יצירת קשר בנושא נגישות
אם נתקלת בקושי, בעיה או חוסר נגישות באתר – נשמח מאוד לדעת על כך כדי שנוכל לטפל ולשפר.
ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
- באמצעות טופס "צור קשר" באתר.
- בדוא"ל: [email protected]
אנא ציין/י בפנייה:
- תיאור קצר של הבעיה.
- קישור (URL) לעמוד שבו נתקלת בקושי.
- סוג הדפדפן / המכשיר ואמצעי העזר בו את/ה משתמש/ת (לדוגמה: קורא מסך, הגדלת תצוגה).
אנו מתחייבים לבחון כל פנייה בנושא נגישות, ולחזור אליך בהקדם האפשרי עם תשובה או עדכון על הטיפול.
אכיפה ורגולציה
במידה ואינך מרוצה מהטיפול בפנייה, ניתן לפנות גם אל נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, לפי ההנחיות המופיעות באתר הרשמי של הנציבות.
עדכון ההצהרה
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך: 27.11.2025.